Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj

Najčešće postavljena pitanja

Opšta pitanja

Pitanje: Kako mogu stupiti u kontakt s vama?

  • E-mail: Naš tim će vam rado pomoći s vašim pitanjima i nedoumicama. Na e-mail poruke odgovaramo redoslijedom kojim ih dobivamo, a trudimo se da budemo što brži. Pišite nam na info@delimano.ba.

    Pružit ćemo vam odgovore na sva vaša pitanja o našim proizvodima, brendovima, obavijestima i često postavljanim pitanjima putem e-mail-a.
  • Telefon: Iskoristite priliku i pitajte naše agente sve što vas zanima o našim proizvodima. Naručivanje putem telefona vrlo je jednostavno, pa vas pozivamo da nas slobodno kontaktirate na 033/721-061 (radno vrijeme: ponedjeljak - petak 08:00-18:00 h, subota 09:00-14:00h, te nedjelja neradna).

Pitanje: Pružate li podršku i uživo preko chata?

Nudimo i ovu mogućnost, opcija za razgovor s našim agentom trebala bi biti vidljiva na našim web stranicama. Slobodno je iskoristite, saznajte sve o našim proizvodima što vas zanima, jer naš je cilj prije svega zadovoljan i informiran kupac.

Pitanje: Imam li koristi od toga što kod vas imam otvoren korisnički račun?

Mi vjerujemo da imate.

  • Vaša kupovina je brža i jednostavnija, jer ne morate ponovno popunjavati nijedno od polja kada budete sljedeći put kupovali kod nas.
  • Možete početi kreirati vašu listu želja, vrlo jednostavno ćete moći stavljati zanimljive proizvode na popis unutar vašeg korisničkog računa.
  • Jednostavno možete pratiti sve vaše obavljene kupovine.
  • Jednostavno možete upravljati vašim e-mail pretplatama, odjavljivati se s lista ili pauzirati njihovo dobivanje.
  • Možete naručiti naše printane kataloge na vašu kućnu adresu i još mnogo, mnogo toga.

Pitanje: Kako mogu znati da je kupovina kod vas sigurna kupovina?

Mi se svaki dan brinemo da vaša kupovina preko Delimano web stranice bude 100% sigurna. Poštujemo i vašu privatnost, te smo u potpunosti posvećeni njenoj zaštiti.

Molimo vas pročitajte: 100% sigurna kupovina, Politika privatnosti i Uslovi poslovanja kako biste saznali više.

Pitanje: Kako napisati komentar/recenziju o proizvodu?

Recenziju o proizvodu možete napisati vrlo jednostavno. Klikom na dugme "Ostavi komentar" dodajte vaš komentar u listu komentara.

  • Na stranici odabranog proizvoda možete vidjeti broj komentara i link "Dodajte vašu recenziju" ili će pisati " Prvi ostavite komentar o ovom proizvodu "; klikom ovdje bit ćete prebačeni na dno stranice s gumbom "Ostavi komentar".
  • Nakon što ste poslali svoj komentar/recenziju, bit će potrebno neko vrijeme prije nego što se ona pojavi na web stranici.

Pitanje: Kako mogu označiti vašu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se"?

Označite našu Facebook stranicu sa "Sviđa mi se" klikom ovdje. Hvala!

Pitanje: Kako se prijaviti na vašu e-mail listu?

Na našu e-mail listu se možete prijaviti klikom na ovu web stranicu. Hvala!

Pitanje: Kako se odjaviti s vaše e-mail liste?

Ako više ne želite od nas primati bilo kakve e-mail poruke (ponude, članke itd.) molimo vas da se prijavite na vaš korisnički račun, te da kliknete na link "Pretplate na e-obavijesti" gdje ćete jednostavno moći upravljati s vašim pretplatama.

Prije toga vas molimo da još jednom razmislite, jer vas nećemo moći vratiti nazad na listu ako se jednom odlučite da više ne želite primati naše e-mailove.

Pitanje: Kako mogu iskoristiti kupon koji sam dobio/la?

Korištenje kupona vrlo je jednostavno.

  1. Polje za unos kupona nalazi se na prvom koraku u vašoj košarici, prilikom zaključivanja narudžbe
  2. Upišite kod kupona u označeno polje i kliknite na zeleno dugme "Aktiviraj".
  3. Vaša ušteda i/ili ostale pogodnosti će automatski biti prikazani zajedno s podacima o cijeni.

Molimo vas pročitajte Vodič za korištenje kupona za detaljne upute.

Club 5*

Pitanje: Što mi donosi Club 5* kartica?

Club 5* kartica pruža vam 12 mjeseci najpovoljnije kupovine iz našeg bogatog asortimana. Kao privilegirani kupac, stičete pravo na brojne poklone, vaučere, te posebne cijene koje su kreirane samo za vas!

Pitanje: Do kada vrijedi članstvo u Clubu 5*?

Članstvo u Clubu 5* vrijedi godinu dana od datuma naručivanja kartice.

Pitanje: Kako da dobijem informacije o svom članstvu?

Nakon što se pridružite Clubu 5*, dobit ćete putem SMS-a i na e-mail svoj ID broj. On vam je neophodan da biste ga dodali na svoj online nalog da biste koristili Club5* cijene.

Pitanje: Kako plaćam članarinu?

Članarinu plaćate kao i svaki drugi artikl u našoj ponudi - jednim od standardnih načina plaćanja.

Pitanje: Može li se kartica platiti na rate?

Kartice Cluba 5* koje su kombinirano sa drugim proizvodima skuplje od 200,00 KM možete platiti na rate.

Pitanje: Isporučujete li Club 5* karticu u inozemstvo?

Ne, sve pošiljke isporučujemo isključivo na području BiH

Pitanje: Koliko je sigurna moja narudžba?

Vaša narudžba je potpuno sigurna, a rizik kupovine je minimalan. Naime, ako ne budete u potpunosti zadovoljni proizvodima koje ste ovdje naručili, možete ih vratiti u roku od 15 dana od trenutka primitka pošiljke, a mi ćemo vam vratiti novac. Za detaljnu proceduru vraćanja proizvoda obratite nam se direktno e-mail porukom ili nas nazovite na 033/721-061

Pitanje: Koliko su sigurni moji lični podaci?

Vaša privatnost je zagarantirana. Nikada nećemo dijeliti vaše podatke s nekom trećom stranom.

Pitanje: Kada ću dobiti proizvode koje sam naručio/la?

Naručene proizvode šaljemo u najkraćem mogućem roku. Uobičajeno vrijeme isporuke proizvoda koje imamo na stanju je 7 - 15 dana. Ako željeni proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom kada budete potvrđivali narudžbu.

Pitanje: Kako dostavljate vaše proizvode?

Proizvode dostavlja kurirska služba, a iznos poštarine ovisi o težini pošiljke i mjestu dostave. Troškovi dostave dodaju se vašoj narudžbi pri kreiranju narudžbe, a o njima ćete biti detaljnije obaviješteni prilikom zaključivanja narudžbe.

Pitanje: Kako mogu znati je li moja narudžba zaprimljena?

Dobit ćete e-mail poruku kojom ćemo potvrditi da smo zaprimili vašu narudžbu, a u najkraćem roku naši agenti će vas kontaktirati telefonom, kako bi vam pružili dodatne informacije o isporuci i troškovima dostave.

Pitanje: Mogu li otkazati pogrešno poslanu narudžbu?

Ako iz bilo kojeg razloga želite otkazati vašu narudžbu, obratite nam se na e-mail adresu info@delimano.ba ili nas kontaktirajte telefonom na broj 033/721-061

Proizvodi - keramički premaz

Pitanje: Koja je procedura potrebna prije prve upotrebe posuđa s keramičkim premazom?

Prije upotrebe posuđe operite u toploj vodi s deterdžentom kako biste uklonili prašinu. Osušite ga i obrišite.

Pitanje: Koliko visoke temperature keramički premaz može podnijeti?

CERAMICA® premaz je otporan na visoke temperature (450°C), pa kao takav nije podložan promjenama (svejedno ne preporučujemo pregrijavanje posude kada je prazna).

Nikada nemojte držati posudu na ili u pećnici bez nadzora. Vodite računa da površina za zagrijavanje odgovara veličini posude, tj. da ne prelazi preko njenog ruba.

Pitanje: Koju vrstu masnoće je najbolje koristiti s keramičkim premazom?

Mi preporučujemo korištenje ulja ili maslaca. Koristite ulja i masti s visokom temperaturom isparavanja, poput rafiniranog maslinovog ulja, kikirikijevog ulja, kukuruznog ulja ili (pročišćenog) maslaca.

Pitanje: Koju vrstu pribora je najbolje koristiti na keramičkom premazu?

Preporučuje se plastični, gumeni ili drveni pribor, kako bi se produžio životni vijek posuđa. Nikada nemojte koristiti metalni pribor ni na jednoj neljepljivoj površini. Nemojte rezati hranu dok se nalazi u posuđu.

Pitanje: Kako prati keramičko posuđe?

Ostavite posuđe da se ohladi, a potom ga temeljito očistite poslije svake upotrebe.

Posuđe s CERAMICA® premazom jednostavno se čisti uz pomoć neabrazivnih spužvi, bez upotrebe agresivnih hemijskih sredstava; ako posuđe perete u perilici, koristite neagresivne proizvode za pranje kako bi izbjegli gubitak neljepljivih svojstava, što je posljedica agresivnosti deterdženata.

Ako dođe do zagaranja masnijih namirnica, oni mogu ostaviti manje mrlje na posuđu. Da biste takvo posuđe očistili, ostavite proizvod da odstoji u toploj vodi s deterdžentom, a potom ga osušite mekanom spužvom. U slučaju da mrlje ostanu, zagrijte malo alkoholnog octa u posudi i potom je očistite kao i obično. Bilo kakve mrlje ovakve prirode nikako ne utječu na kvalitetu proizvoda.

Pitanje: Kako čuvati svoje keramičko posuđe kada nije u upotrebi?

Da bi posuđe još dugo koristili, budite pažljivi pri upotrebi, te pazite da ga ne zagrebete oštrim predmetima.

Uvijek pažljivo skladištite vaše posuđe i nemojte dozvoliti da metalni poklopci drugog posuđa s oštrim rubovima budu u posudama s keramičkim premazom.

Manji, površinski tragovi i gubitak boje koji se javljaju vremenom su uobičajeni, te neće utjecati na svojstva premaza.

Pitanje: Je li keramički premaz na bilo koji način štetan za okoliš?

CERAMICA® je poseban premaz koji je baziran na nanotehnologiji koja stvara gust i kompaktan film koji je uvijek gladak i neporozan. CERAMICA® je materijal koji ne sadrži PTFE i koji se bazira na sol-gel-tehnologiji (keramički se premaz nanosi prskanjem bez upotrebe ljepila) sa svojstvima "lakog čišćenja".

Za razliku od većine neljepljivih premaza, CERAMICA® premaz je organski, ne sadrži PFOA, a proces proizvodnje ne šteti okolišu zbog smanjene emisije CO2.

Obzirom da je premaz načinjen od prirodnog i organskog materijala, CERAMICA® ima puno manji utjecaj na okoliš, a sa svojim odličnim provođenjem topline omogućuje zdraviju pripremu hrane.

Pitanja poslije kupnje

Pitanje: Moj Delimano proizvod je oštećen, šta sada?

Nazovite 033/721-061 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena ili pošaljite e-mail s vašim zahtjevom na adresu info@delimano.ba.

Ukoliko je vaš proizvod još uvijek pod garancijom (potvrdu o garanciji dobili ste zajedno s proizvodom i računom), potrebno je proizvod poslati zajedno s važećom potvrdom o garanciji i računom (može i kopija) na sljedeću adresu:

  • STUDIO MODERNA d.o.o., Rajlovačka cesta BB, 71000 Sarajevo

Ukoliko ste kupili proizvod u nekoj od naših trgovina, isti možete vratiti u trgovinu u kojoj ste ga kupili, uz račun i garanciju. Mi ćemo Vas potom kontaktirati i s Vama dogovoriti detalje oko primitka popravljenog proizvoda.

Molimo vas da u obzir uzmete da bez važeće dokumentacije o garanciji i računa o kupovini nećemo moći pokriti eventualne troškove popravka.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.

Pitanje: Koliko traje garancija na moj proizvod?

Proizvodi za koje dajemo garanciju u skladu sa zakonom i garancijom određenim od strane proizvođača imaju garantni list na kojem je definirana dužina garantnog roka.

Za više informacija molimo vas da pogledate u Uslovima poslovanja.

Narudžbe

Pitanje: Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Ako želite promijeniti ili otkazati vašu narudžbu, molimo vas da nam pošaljete e-mail i mi ćemo za vas promijeniti narudžbu ili je otkazati. Ako je proizvod već napustio skladište, nećemo moći promijeniti narudžbu; samo je možemo otkazati.

Pitanje: Koji je status moje narudžbe?

Najbrži način da provjerite status svoje narudžbe je da nas kontaktirate pozivom na 033/721-061 ili nam pišete na e-mail adresu. Molimo Vas da nam pružite što više informacija o narudžbi koju treba provjeriti (ime, prezime, adresa, broj telefona...).

Pitanje: Proizvod koji želim nemate na stanju, što mogu napraviti?

Nažalost, proizvode imamo u ograničenim količinama. Ako neki proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni putem telefona u roku od 2 dana nakon što izvršite narudžbu.

Srećom, ovo se događa vrlo rijetko. Ponude na web stranici ažuriraju se svakodnevno i proizvodi koje nemamo na stanju povlače se u najkraćem mogućem roku. Također, vrlo rado ćemo vam ponuditi adekvatan zamjenski proizvod.

Bit ćete informirani o promjenama u statusu vaše narudžbe e-mailom ili telefonom.

Dostava proizvoda

Pitanje: Koliki su troškovi dostave?

Troškovi dostave uračunati su tijekom kreiranja narudžbe, a ovise o mjestu stanovanja i masi pošiljke.

Pitanje: Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

Nakon ostavljanja narudžbe na našoj web stranici kontaktirat ćemo vas da bi potvrdili adresu i datum isporuke.

Nastojat ćemo proizvode koje imamo na zalihi dostaviti u roku od 7 do 15 dana od datuma konačne potvrde vaše narudžbe.

Ako željeni proizvod nemamo na stanju, rok isporuke se produžava. O roku isporuke naručenog proizvoda bit ćete detaljno obaviješteni telefonom.

Ako vas ne kontaktiramo duže od 7 dana, ljubazno vas molimo da nam pošaljete e-mail ili da nas nazovete na 033/721-061, a mi ćemo odmah utvrditi što se dogodilo s vašom narudžbom.

Pitanje: Mogu li birati kada će mi proizvod biti dostavljen?

Možete s agentom dogovoriti ovaj datum prilikom potvrde narudžbe, a mi ćemo se potruditi da ispoštujemo vaše želje.

Pitanje: Je li obavezno osobno preuzimanje paketa?

U slučaju plaćanja pouzećem (po dostavi u gotovini), morate osobno preuzeti proizvod i potpisati njegov prijem.

Pitanje: Što ako se predomislim a još uvijek nisam primio/la proizvod?

Ljubazno vas molimo da nas obavijestite ako ste se predomislili - što je prije moguće. Tako ćemo moći otkazati narudžbu bez dodatnih troškova s vaše strane. Pišite nam na info@delimano.ba ili nas kontaktirajte telefonom na 033/721-061.

Naši Delimano proizvodi imaju 15 dana garancije na povrat novca, tako da proizvod možete i isprobati kod kuće kako bi procijenili odgovara li vam prije nego što donesete konačnu odluku.

Pitanje: Dostavljate li i izvan BiH?

Ne dostavljamo izvan granica BiH.

Povrat robe

Pitanje: Kako mogu vratiti proizvode iz narudžbe?

Nazovite 033/721-061 i procedura za vraćanje proizvoda bit će vam detaljno objašnjena, ili možete poslati e-mail s vašim zahtjevom na adresu info@delimano.ba.

VAŽNO! Vraćanje zbog nezadovoljstva proizvodom nije moguće izvršiti za proizvode kupljene kod naših franšiznih i veleprodajnih partnera.

Pitanje: Koliko traje povrat novca kada vratim proizvod?

U roku od 15 dana od prijema robe, ovisno o načinu na koji je uplata izvršena. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Pitanje: Koliki su troškovi slanja proizvoda koji vraćam?

Troškovi slanja prilikom vraćanja ovise o masi pošiljke i o mjestu iz kojeg se pošiljka šalje.

Informacije o plaćanju

Pitanje: Koje oblike plaćanja prihvaćate?

Trenutno prihvaćamo sljedeće oblike plaćanja:

  • Plaćanje pouzećem (po dostavi)
  • Plaćanje na rate. Molimo vas pročitajte Plaćanje na rate kako biste saznali više.
  • Online plaćanje putem sistema PikPay
  • Plaćanje karticama banaka jednokratno

Pitanje: Prihvaćate li međunarodne kartice?

Trenutno prihvaćamo kartice VISA, Maestro, Diners ili MasterCard.

Pitanje: Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Kada dostavna služba dostavi paket, potrebno je platiti iznos narudžbe, i pošiljka je vaša.

Pitanje: Je li sigurno plaćati kreditnom/debitnom karticom na vašoj web stranici?

Da. Naši partneri za plaćanje karticama pažljivo su odabrani, te se vaše plaćanje karticom odvija na siguran i vjerodostojan način.

Više o sigurnosti možete pročitati ovdje: 100% sigurna kupnja.

Tehnologija

Pitanje: Što su kolačići (Cookies)? Moram li dozvoliti kolačiće u mom pregledniku?

Kolačići (Cookies) su male datoteke koje su privremeno pohranjene na vaš tvrdi disk, tako da naša stranica može prepoznati vaše računalo kada nas sljedeći put posjetite. STUDIO MODERNA d.o.o. koristi ih isključivo zbog prikupljanja podataka koji su vezani za posjetu našim internet stranicama, zbog dodatne funkcionalnosti ili u svrhu procjene djelotvornosti svoje prisutnosti na Internetu.

Za više informacija o tome kako koristimo kolačiće, pročitajte naše Načelo privatnosti.

Pitanje: Pri procesu naručivanja dobivam poruku da je došlo do greške. Što mogu napraviti?

Molimo vas da najprije provjerite jeste li sve podatke ispravno unijeli. Polja s podacima koji nedostaju ili nisu ispravni bit će označena crvenom bojom.

Ako i dalje ne uspijevate završiti narudžbu, pokušajte zatvoriti web stranicu i ponovno ju otvoriti te ponoviti narudžbu. Ako se poruka i dalje bude javljala, molimo nazovite nas ili pošaljite e-mail.

Vaše informacije

Pitanje: Moja e-mail adresa se promijenila, kako da ažuriram taj podatak?

Vašu e-mail adresu ažurirajte prijavljivanjem na vaš korisnički račun, te klikom na kategoriju "Pretplate na e -obavijesti".

Pitanje: Kako mogu promijeniti svoju lozinku?

Vašu lozinku možete promijeniti prijavom na vaš korisnički račun, te klikom na kategoriju "Informacije o računu".

Pitanje: Kako mogu zatvoriti svoj korisnički račun?

Ako želite zatvoriti svoj korisnički račun, molimo vas da nam pišete na adresu info@delimano.ba i mi ćemo to učiniti za vas.