tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na dugme i nazvat ćemo vas.



Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na dugme niže i nazvat ćemo vas.



Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DelimanoKliknite za BESPLATAN poziv!

Pomoć pri kupovini, savjeti i posebne ponude
033 721 061
Članci

Besplatan Delimano e-časopis!

Upišite svoju e-mail adresu i prijavite se na Delimano e-časopis.

Prijavite se

Sve o pićima koja goje, a uporno ih pijete

'Voćni' sokovi 

Ako pažljivo ne čitate, nećete uočiti da je većina voćnih sokova mješavina koja, ako i sadrži voće, dobrim dijelom sadrži dodatni šećer i vodu. Ni 100-postotni voćni sokovi nisu savršeni, ali su ipak bolji izbor. Najbolje je da sami kupite voće i u sokovniku napravite sok. 

Mliječna i slatka pića s kafom 

Neki napitci s kafom, zbog mlijeka, slatke pavlake, šlaga ili šećera, mogu sadržati i po 800 kalorija. Tipičan napitak ove vrste sadrži 170 grama šećera, što izaziva nagli skok šećera u krvi. 

Voda s ukusom voća ili ljekovitog bilja 

Ovakvi napici sadrže šećer. Ako je na popisu sastojaka navedeno nešto više od vode i arome, ne kupujte. 

Dijetalni gazirani napitci 

Dijetalni gazirani napitci možda nemaju kalorije, ali su obično i bez hranjivih materija. Osim što vas udaljuju od vode i prirodnih čajeva, koji su zapravo najbolji napitci protiv žeđi, sadrže i neke spojeve koji u većim količinama mogu naškoditi zdravlju. 

Kokteli 

Većina koktela je bogata kalorijama. Recimo pinja kolada može imati i do 880 kalorija, a to je osam puta više od jedne čašice ruma. 

'Zdravi' šejkovi od voća 

Voće je zdravo, ali ako unosite više kalorija nego što ih potrošite, višak će se nataložiti kao masno tkivo. Razmislite malo koliko ste toga popili? Ne preterujte. 

Napici za sportiste 

Mnogi sadrže mješavinu prirodnih i vještačkih zaslađivača, a tu je i skup aditiva. Čitajte šta piše na etiketi. 

Žestoka pića 

Sva alkoholna pića pijte umereno. Neki alkoholni napitci, ako ih pijete umjereno, mogu biti korisni za zdravlje. Ali s trećom čašicom stvari izmiču kontroli i umesto koristi imate samo štetu.

American Cancer Society poručuje da je rizik od smrti zbog raka 36% veći kod osoba koje svakodnevno piju žestoka pića (tri ili više čaše svaki dan) nego kod onih koje alkohol piju umjereno ili ga uopšte ne piju. 

Gazirani napici 

Prepuni su šećera i ne nude hranjive materije. Direktno su povezani s debljinom. 

Energetski napici 

Ovde se obično misli na napitke koji sadrže kofein. Problem je što većina sadrži stvarno previše kofeina i šećera, zbog čega izazivaju nagli rast i jednako tako nagli pad energije. Ako trebate nešto popiti dok naprežete mozak, bolji izbor je zeleni čaj ili obična voda, a dobro će doći i šaka oraha.

Izvor: medio.rs