tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na dugme i nazvat ćemo vas.



Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na dugme niže i nazvat ćemo vas.



Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DelimanoKliknite za BESPLATAN poziv!

Pomoć pri kupovini, savjeti i posebne ponude
033 721 061
Članci

Besplatan Delimano e-časopis!

Upišite svoju e-mail adresu i prijavite se na Delimano e-časopis.

Prijavite se

Ovo je hrana zbog koje ne možete spavati

1. Masna, pržena hrana

Istraživanja pokazuju da vrlo masna hrana, poput pomfrita, čipsa i pržene mozzarelle, nije povezana samo s debljanjem i holesterolom, nego i da ometa ciklus spavanja.

2. Ovo sirovo povrće

Sirova brokula, cvjetača i mrkva su zdravi, ali nemojte ih jesti navečer. Probava, odnosno put kroz probavni sistem traje dugo nakon što sklopite oči. Bolje je pojesti bananu jer sadrži triptofan i magnezij, koji potiču san.

3. Suhomesnati proizvodi

Slanina, feferoni i kobasice sadrže visoke razine tiramina, aminokiseline koja potiče izlučivanje norepinefrina, koji stimulira mozak.

Bolje je složiti sendvič s puretinom, jer ugljikohidrati u kombinaciji s triptofanom u puretini, koji će stimulirati proizvodnju serotonina, potiču pospanost.

3. Čokolada

Znate li da čokolada sadrži kofein? Što ima više kakaa, to je više i kofeina, a neke mogu sadržavati i 80 miligrama, kao limenka Red Bulla. Tu vrijedi pravilo, veći udio kakaa, jači stimulans.

4. Slatki zalogaji

U maloj studiji objavljenoj 2000. u časopisu The Journal of mind and body, sudionici koji su jeli sladoled i čokoladice pola sata prije spavanja imali su veće šanse da ih muče noćne more nego kad su pojeli nešto drugo.

5. Kafa bez kofeina

Istraživanje Consumer Reportsa iz 2007. je pokazalo da količina kofeina u kafama 'bez kofeina' varira, ali da je manja od 5 miligrama, što je dovoljno da vam ometa san.