tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na dugme i nazvat ćemo vas.



Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na dugme niže i nazvat ćemo vas.



Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DelimanoKliknite za BESPLATAN poziv!

Pomoć pri kupovini, savjeti i posebne ponude
033 721 061
Članci

Besplatan Delimano e-časopis!

Upišite svoju e-mail adresu i prijavite se na Delimano e-časopis.

Prijavite se

Kako u samo tri mjeseca smanjiti holesterol?

Donosimo vam top šest namirnica koje su najbolji saveznici u borbi s holesterolom i daju rezultate već za tri mjeseca

Povišeni holesterol jedan je najvećih zdravstvenih problema današnjice. Razlozi za to su brojni – od nezdrave prehrane do stresnog načina života.

Stručnjaci tvrde da hranom možete promijeniti situaciju nabolje.

Donosimo vam top šest namirnica koje će vam pomoći da u borbu s holesterolom izađete kao pobjednici i to u svega ti mjeseca.

'Pametna hrana'

U ovu kategoriju ulaze biljni steroli i stanoli koje možete pronaći u biljkama. Oni su komponente koje imaju sličnu hemijsku strukturu kao holesterol pa sprječavaju apsorpciju holesterola.

Mogu se pronaći u nerafiniranim biljnim uljima, orašastim plodovima, žitaricama, sjemenkama, ali i u jogurtima.

Bilo bi ih dobro konzumirati barem gram na dan za neke vidljive rezultate. Također, moraju svakodnevno biti prisutni u prehrani da bi dali rezultate.

Vlakna

Vlakna su zapravo ugljikohidrati, ali za razliku od nezdravih ugljikohidrata poput šećera i škroba, biljna vlaka do kraja probavnog sistema putuju netaknuta.

Postoje topiva i netopiva vlakna. U kategoriju topivih ulaze, primjerice, grah i kaša, a u kategoriju netopivih, primjerice, pšenične mekinje.

Vlakna su iznimno važna jer pomažu u otklanjanju otpadnih tvari iz našeg tijela. Brojna su istraživanja potvrdila da vlakna smanjuju holesterol u krvi, a mogu djelovati i preventivno.

Grah, mohune i zobene mekinje samo su neke od namirnica bogate vlaknima koje bi se svakako trebale naći na vašem jelovniku.

Orašasti plodovi

Većina orašastih plodova, uključujući i bademe, orahe i kikiriki, dobra je za snižavanje holesterola. Međutim, izbjegavajte slane inačice ovih orašastih plodova posebno ako ste skloni visokom krvnom pritisku.

Smatra se da se blagodati orašastih plodova kriju u njihovu sastavu. Naime, sadržavaju sterole kao i mononezasićenih masti koji štite krvne žile od oštećenja.

Oni su također bogata vlaknima i vitaminom E. Nastojte da uvijek pri ruci imate orašaste plodove jer će vam biti moćni saveznici u borbi protiv holesterola.

Osim toga, to su u svakom slučaju bolje i zdravije grickalice nego čips ili štapići pa onda radije birajte orašaste plodove.

Soja

Istraživanja pokazuju da soja i njezini proizvodi značajno smanjuju razinu holesterola u krvi. Tajna je u biljnim proteinima koji su iznimno zdravi te ljudskom organizmu donose niz blagodati, uključujući i smanjenje holesterola.

Dakako, za konkretne i vidljive rezultate soju je potrebno redovito konzumirati. Budući da soja ima specifičan okus, u prehranu je uvodite postpuno – svaki dan malo više.

Opskrbite se sojinim mlijekom i jogurtom kao i drugim proizvodima od soje poput tofua ili tempeha. Stručnjaci kažu kako ćete pozitivne rezultate primijetiti već nakon dvije sedmice konzumacije soje.

Zdrava ulja

Maslinovo ulje ili repičino ulje ulaze u kategoriju zdravih ulja. Oni sadržavaju ulavnom mononezasićene masti što znači niti povećavaju, ali niti smanjuju razinu holesterola u krvi.

Međutim, oni pomaži jačanju stijenki arterija što znači da je malo vjerojatno da će ih oštetiti holesterol.

Istraživanja pokazuju da zamjena zasićenih masti poput svinjske i maslaca, sa zdravim uljima rezultira smanjenjem holesterola.

Zob

Zob sadržava spojeve beta glukana koji imaju zaštitnički učinak na ljudski organizam.

Kad se beta glukan formira unutar probavnog sustava veže na sebe holesterol te na taj način sprječava njegovu apsorpciju. holesterol se tada izlučuje kao otpad.

Idealnu zaštitu pružit će vam redovita konzumacija zobi i to najbolje u obliku doručka od zobene kaše barem svako drugo jutro.