tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na dugme i nazvat ćemo vas.



Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na dugme niže i nazvat ćemo vas.



Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DelimanoKliknite za BESPLATAN poziv!

Pomoć pri kupovini, savjeti i posebne ponude
033 721 061
Članci

Besplatan Delimano e-časopis!

Upišite svoju e-mail adresu i prijavite se na Delimano e-časopis.

Prijavite se

Izgubite višak kilograma u 6 jednostavnih koraka

Godišnje odmore svi volimo! Možete da spavate, radite šta god poželite, uživate na plaži, provodite više vremena sa svojim najdražima – i jedete koliko god poželite! Međutim, nažalost to ne znači da se završavaju samo s bronzanim tenom i lijepim uspomenama, već i sa kojim kilogramom viška kojih ćete željeti odmah da se riješite. Mi ćemo vam pomoći!

1. Ne budite prestrogi prema sebi

Naravno, dijeta se bazira na tome da budete strogi prema sebi, ali samo zato jer je kraj odmoru ne znači da je I Vaš život gotov. Dovoljno je loše što ste ponovno kući, idete na posao i imate još mnogo vremena do narednog odmora – zašto sebe dodatno mučiti izgladnjavajući se?

Kada planirate dijetu, uključite i poslastice. Ukoliko naprimjer, planirate sedmičnu ishranu, morate uključiti i neku poslasticu koju najviše volite. To neće uništiti vašu zdravu ishranu, ali će vam zato dati dodatnu motivaciju i snagu da nastavite.

2. Počnite sa samo 10%

Znamo da se vjerovatno osjećate kao da ste dobili 100kg i koliko silno ih se želite rješiti – ali dajte sebi vremena. Ako počinjete lagano imate veće šanse za uspjeh, tako da je prvi cilj skinuti 10% od ukupne težine koju pokušavate da izgubite. Na ovaj način, vi ćete vrlo brzo postići cilj i vaša motivacija će biti samo još jača.

Kako to postići? Pravilo 10% je jako važno. Jednostavno smanjite obroke (porcije) za 10% - to je tako mala promjena koja vi nećete ni osjetiti, ali ćete unositi 10% manje kalorija, što će se vidjeti na vašoj tjelesnoj težini.

3. Budite istrajni

Tokom dijete, pretežno ne ogladnite, već se javlja žudnja za hranom. Ako imate određen i pametan plan dijete, vi ustvari većinom uopšte niste gladni, već se javlja žudnja za vašim omiljenim slatkišima: čokolada, kolači, čips i slično. Jako je važno da ovu stepenicu prevažiđete I budete istrajni, jer upravo ove namirnice su one koje vam donose najviše kalorija.

Istraživanja su pokadala da u prosjeku žudnja za hranom traje oko 10 minuta – što je odlično za vas da je dočekate spremni! To bi značilo, da vaša borba traje samo 10 minuta i sve ste bliže cilju. Naravno da će upravo ovih 10 minuta za vas imati cijelu vječnost, ali ako se nađete u poslu i nađete sebi zanimaciju koja će vas okupirati, ubijate 2 muhe 1 udarcem.

4. Šta god da se desi, alkohol izbjegavajte

Poznato je da tokom ljeta provodimo vrijeme sa prijateljima i povremenom pijemo pivo ili koktel. Međutim, sasvim je moguće da je većina viška kilograma nije rezultat ukusne hrane, već od alkolohola koji se unese u organizam.

Mala boca piva ima oko 150 kalorija, a čaša vina oko 85 kalorija. Ne moramo ni da počinjemo sa pričom oko jačih pića i onih ukusnih kremastih koktela koje smo probali tokom večernjih izlazaka. Jednostavno izbjegavajte alkohol jer znatno možete smanjiti unos kalorija.

5. Velika čaša vode pri svakoj prilici

Utvrdili smo da alkohol nije najbolji izbor dijete, ali ni bezalkoholna pića nisu mnogo bolja. Sasvim je uredu da popijete čašu soka od narandže svaki dan, ali s obzirom da imamo tendenciju da pijemo mnogo više, lahko se zanesemo i popijemo mnogo više kalorija nego što smijemo. Kad god da osjetite žeđ, neka je čaša vode vaš izbor – time ćete smanjiti unos nekoliko stotina kalorija dnevno!

6. Organizujte svoje obroke

Brze grickalice, brza hrana, večera ispred TV-a – sve je ogroman izvor kalorija, a vi se nećete osjećati kao da ste nešto pojeli. Od sada, kada god poželite nešto pojesti, postavite sto, stavite porciju na tanjir, sjedite I uživajte u svakom zalogaju.

Ovaj način će automatski smanjiti broj kalorija koje imate, pomoći će vam da više uživate u hrani, te će vam omogućiti da se povežete sa tijelom I shvatite kada je “dosta” – I najbolje od svega – imat ćete mogućnost uzet kockicu čokolade bez osjećaja da sve prolazite iznova!