tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na dugme i nazvat ćemo vas.



Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na dugme niže i nazvat ćemo vas.



Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DelimanoKliknite za BESPLATAN poziv!

Pomoć pri kupovini, savjeti i posebne ponude
033 721 061
Članci

Besplatan Delimano e-časopis!

Upišite svoju e-mail adresu i prijavite se na Delimano e-časopis.

Prijavite se

Doručak koji vodi do idealne težine

Profesor Werner Kollath, dijetetičar i ujedno doktor medicine našao je sredstvo koje bez kuhanja čini žitarice probavljivima, zahvaljujući svome doručku Kollath.

Doručak Kollath teži tome da se pšenicu asimilira bez kuhanja, pri čemu voće takav obrok samo čini ukusnijim i dopunjuje njegovu hranjivu vrijednost.

Kako pripremiti doručak Kollath

Količina sastojaka za jednu osobu:
  • 30 do 40 gr (2 do 3 male kašičice) svježeg brašna od cijelog mljevenog zrnja pšenice
  • 3 do 5 žlica vode
  • 1 do 2 žlice limunovog soka
  • 15 gr suhog voća, usitnjenog
  • 100 gr jabuka, naribanih tek tren prije upotrebe, ili drugog svježeg voća u prigodno godišnje doba
  • kašika oljuštenih badema ili lešnjaka (usitnjenih) za posipanje

Navečer – U zdjelicu stavite 30 do 40 grama svježeg brašna od pšenice (električni mlinac za kavu začas samelje pšenicu u brašno), zatim 3 do 5 žlica vode, ali NIKADA mlijeka. Promiješati i ostaviti na sobnoj temperaturi (20 C) do jutra.

Žitarice će cijelu noć bujati i postati gusta masa, dok u međuvremenu nastaju kemijske transformacije koje izazivaju vrenje i kojima treba pripisati dijetetsku vrijednost i probavljivost doručka Kollath.

U jednoj drugoj posudi namočite 15 gr suhog voća ( smokava, grožđa, ili datulja), sitno isjeckanog, tako da voda tek prekriva voće.

Ujutro – promiješajte sadržaj obe zdjelice koristeći pri tom vodu od natopljenog suhog voća, dodajte 1 do 2 kašike svježeg limunovog soka. Dodajte 100 grama ribanih jabuka ( krušaka ) ili drugog usitnjenog voća: jagode, trešnje, šljive, breskve itd.

Mješavinu pospite oljuštenim bademima ili lješnjacima. Za promjenu možete dodati, prema vlastitom ukusu, svježeg vrhnja, kremu od badema ili lješnjaka ili kašiku meda.

Svako na taj način raspolaže obrokom od 4 do 6 kašika. Jabuku valja naribati u trenutku serviranja da bi se izbjegla oksidacija (upotrijebiti uvijek samo ribež koji ne oksidira) jer njezina srž mora ostati bijela; doručak će biti sočan, ali ne tekuć.

Oni koji imaju dobar apetit mogu NAKON obroka pojesti malo hljeba od neprosijanog brašna s kravljim sirom


Redovita ishrana doručkom Kollath djeluje na slijedeći način:
  • Stvara osjećaj sitosti najmanje 4 sata. Lažna glad se tokom prije podneva ne javlja, želudac nije preopterećen.
  • Regulira težinu. Osobe koje žele smršaviti neće biti gladne prije ručka i podnosit će smanjene obroke. Suprotno tome, one koje se žele udebljati, primijetit će da su se njihove probavne funkcije poboljšale i da dobivaju na težini; to je paradoksalno, ali savršeno logično.
  • Uklonjena je opstipacija, faktor auto-intoksikacije.
  • Budući da doručak uklanja toksine, znaci umora i iscrpljenosti, koji su pokazatelj akumulacije toksina a ne stvarnog umora, nestaju.
  • Povećava se fizička i intelektualna učinkovitost.
  • Javlja se osjećaj opće ugode, koji proizlazi iz bolje biološke ravnoteže.
  • Unutrašnja radost i zadovoljstvo uklanjaju želju za konzumiranjem nadražujućih sredstava (kava, duhan, alkohol) .
  • Koncentracija se poboljšava, jer probavni aparat nije opterećen teškim doručkom. Sjetite se da probava uzima 70 posto raspoložive živčane energije.
  • Dolazi do bolje otpornosti prema stresovima.
  • Sastav krvi se poboljšava. Množenjem kožnih ćelija uslijed boljeg natapanja potkožnih tkiva put postaje ružičasta i glatka.
  • Kosa ponovo postaje mekana, oživljava. Dr. Kollath ukazuje čak na to da je, redovitom uporabom te formule doručka, kosa prestala sijediti i poprimila svoju normalnu boju.
  • Nokti postaju sjajni i ne lome se.
  • Stanje zubiju se popravlja. Dr. Kollath ukazuje na slučajeve paradentoze, koja je bila ne samo zaustavljena, nego se čak i povukla. Prema konstatacijama Dr. Nettera, zubi se vraćaju u svoje zubne čašice.
  • Kostur se jača, teže dolazi do lomova, a u slučaju nezgode kosti brže srastaju.


Žitarice i voće izvrsno se slažu u doručku Kollath. Aroma svježe samljevenog brašna veže se s eteričnim mirisom voća. Pripremljen s ljubavlju taj doručak postaje poslastica, jer se njegovi sastojci izmjenjuju prema godišnjem dobu i inspiraciji. Voće žitaricama daje svoju tečnu svježinu, dopušta bolje prepariranje hrane već u ustima, dakle bolju asimilaciju s manjim utroškom energije. Vitamini grupe B iz svježeg brašna upotpunjavaju se sa vitaminima voća. Organske kiseline svježeg voća neutralizirane su ugljičnim hidratima iz žitarica.

Pripremanje je jednostavno i lako, bez komplikacija i kuhanja, jer ujutro svaka minuta mnogo znači. Isprobajte u toku nekoliko tjedana na sebi i cijeloj obitelji i usporedite razultate.

 

Iz knjige Učim Jogu – Andre Van Lysebeth
Preuzeto s: Atma.hr
Izvor: http://www.rawfoodtalk.com/showthread.php?60801-Kollath