tooltip after the triger
tooltip after the triger

Imate pitanja ili jednostavno želite naručiti? Kliknite na dugme i nazvat ćemo vas.



Naš savjetnik je spreman odgovoriti na sva vaša pitanja o proizvodima i akcijama koji vas zanimaju. Molimo, kliknite na dugme niže i nazvat ćemo vas.



Ova je usluga potpuno BESPLATNA!

 Nazovi me!
x
DelimanoKliknite za BESPLATAN poziv!

Pomoć pri kupovini, savjeti i posebne ponude
033 721 061
Članci

Besplatan Delimano e-časopis!

Upišite svoju e-mail adresu i prijavite se na Delimano e-časopis.

Prijavite se

Hrana koja nas štiti od štetnih zraka sunca

Untitled Document

Zaštitite se na vrijeme

Krema za sunčanje ostaje najefektnija metoda od prevencije raka kože koji sve češće pogađa i mlade ljude. Ali nije samo krema za sunčanje jedini način da zaštitimo sebe od štetnih uticaja zraka sunca i potencijalnih opasnosti. I hrana koju jedemo ima značajnu ulogu u zaštiti od sunca.

Naučite koja hrana nam pomaže u tome da možemo podnijeti ekstra sunčano vrijeme.

Glavna pravila protiv štetnog uticaja sunca već svi znaju napamet: nanosite redovno kreme za sunčanje i izbjegavajte pretjerano izlaganje sunce između 11 ujutru i 16 sati.

Ali realnost je mnogo kompliciranija, morate pronaći tačan zaštitni faktor kao i odgovarajuću kremu. Neke namirnice kojima se hranimo mogu itekako pomoći da spriječe nastajanje opekotina od sunca.

Povrće

Brokula, kelj ili karfiol su izvrstan izbor ako hoćete da povećate unos vitamina i antioksidanata. Ovo povrće je efektivno u sprječavanju raznih bolesti, i sadrže nevjerovatne sastojke i hemijske elemente koje će ojačati vašu kožu.

Najbolje povrće je mrkva, jer sadrži čuveni beta karoten. I ako dvije, tri sedmice prije odlaska na more, svaki dan pojedete po jednu ili dvije svježe mrkve, mogućnost da jako pocrvenite zaista će se smanjiti.

Dinja

Dinje posjeduju kao i mrkve impresivnu količinu beta karotena, antioksidanta koji provjereno ima efektivan učinak u borbi protiv oštećenja kože od sunca , jer pomaže da se koža sama obnavlja. Dinja ima najveću koncentraciju beta karotena i vitamina C od sveg voća.

Riba

Koristi koje omega 3 masti daju našem tijelu su zaista nevjerovatne. Ostavimo po strani što mogu učiniti našem zdravlju, ali omega 3 masti također pomažu u borbi protiv izgaranja kože i mogu preventirati crvenilo.

Protein koji sadrži riba također popravlja oštećene stalice kože. Tri obroka sedmično je potrebno da djeluju ovakve konstatacije.

Ali dok su tuna i losos dobar izbor, možda da razmislite o konzumaciji sabljarki, morskih pasa i drugih velikih riba jer mogu imati visoku koncentraciju žive.

Crveni grejpfut

Crveni grejpfru ima veliki izvor likopena, anktioksidansa koji pomaže u borbi vaše kože protiv slobodnih radikala. Ali crveni grejpfrut nije jedina namirnica koja ima dobru količinu likopena, to imaju i paradaiz, lubenica, papaya, kajsija.

Tamna čokoalda

Naučnici su tek počeli da otkrivaju nevjerovatne mogućnosti koje nudi ovaj slatki zalogaj. Po nekim izvještajima, zrna kakaoa, reduciraju osjetljivost kože na sunčeve zrake. Tražite čokolade koje imaju najveći sadržaj kakaoa ako želite potpun učinak.