Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj
  • 15-dnevno pravo na povrat proizvoda
  • Plaćanje na rate
  • 100% sigurna kupovina
Pet najboljih proljetnih dijeta

Pet najboljih proljetnih dijeta

Vrijeme je da se obračunate sa viškom kilograma koji su se zalijepili tokom zime, a povrće i voće koje stiže s proljećem ide vam u prilog. Izabrali smo pet lakih dijeta koje će vam pomoći da opet izgledate sjajno u svojoj proljetnoj odjeći.

Sunčana dijeta

Žuta boja za vitki stas

Sunčana dijeta ne bi trebalo da traje više od osam dana, a za to vrijeme možete izgubiti i do četiri kilograma. Osnovno pravilo je da koristite samo prirodne proizvode, i to žute boje - tvrde sireve, dinje, banane, tikve, kruške.

Alkalna dijeta

Preporuka holivudskih zvijezda

Alkalna dijeta je hit među holivudskim zvijezdama, a počiva na održavanju kiselo-bazne ravnoteže u organizmu. Pomoću ovog režima ishrane glumice kao što su Dženifer Aniston i Gvinet Paltrou ne čuvaju samo vitkost već i zdravlje.

Suština je u tome da se jede bazna i kisela hrana u odnosu 4:1, jer jedino tako može da se uspostavi kiselo-bazna ravnoteža u organizmu.

Limun dijeta

10 kilograma manje na brzaka

Limun dijeta je prava bomba vitamina C, a navodno se u jednoj sedmici izgubi jedan konfekcijski broj. Dodajte dvije kašike soka od limuna u 30 dl filtrirane vode zajedno sa dve kašike javorovog sirupa i malo čilija.

Ovaj sok pijte tokom čitave dijete. Dozvoljene su i domaće supe i biljni čajevi.

Dijeta sa tunjevinom

1,5 kilograma manje za tri dana

Ova dijeta vam pomaže da bez pretjeranog napora izgubite 1,5 kilograma za tri dana. Zvuči sjajno, zar ne? Dijeta sa tunjevinom se drži tri dana, a zatim se četiri dana normalno jede. Za vrijeme dijete svaki dan porcija tunjevine je obavezna.

Tokom ove dijete dozvoljeno vam je da pijete čaj, crnu kafu i vodu.

Banana dijeta

Lako i slatko

Potrebno je svakog jutra pojesti jednu bananu i popiti čašu vode, a tokom dana se može jesti normalna užina, ručak i večera.

Dok traje dijeta, ne smije da se konzumira alkohol, sladoled i drugi dezerti nakon ručka i večere, a tokom cijelog dana potrebno je piti vodu.