Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj
  • 15-dnevno pravo na povrat proizvoda
  • Plaćanje na rate
  • 100% sigurna kupovina
Ovo je hrana zbog koje ne možete spavati

Ovo je hrana zbog koje ne možete spavati

Da li vam se dogodilo da ne možete spavati jer ste jeli hranu koja i nije baš lako varljiva. Donosimo vam listu hrane zbog koje ne možete zaspati.

1. Masna, pržena hrana

Istraživanja pokazuju da vrlo masna hrana, poput pomfrita, čipsa i pržene mozzarelle, nije povezana samo s debljanjem i holesterolom, nego i da ometa ciklus spavanja.

2. Ovo sirovo povrće

Sirova brokula, cvjetača i mrkva su zdravi, ali nemojte ih jesti navečer. Probava, odnosno put kroz probavni sistem traje dugo nakon što sklopite oči. Bolje je pojesti bananu jer sadrži triptofan i magnezij, koji potiču san.

3. Suhomesnati proizvodi

Slanina, feferoni i kobasice sadrže visoke razine tiramina, aminokiseline koja potiče izlučivanje norepinefrina, koji stimulira mozak.

Bolje je složiti sendvič s puretinom, jer ugljikohidrati u kombinaciji s triptofanom u puretini, koji će stimulirati proizvodnju serotonina, potiču pospanost.

3. Čokolada

Znate li da čokolada sadrži kofein? Što ima više kakaa, to je više i kofeina, a neke mogu sadržavati i 80 miligrama, kao limenka Red Bulla. Tu vrijedi pravilo, veći udio kakaa, jači stimulans.

4. Slatki zalogaji

U maloj studiji objavljenoj 2000. u časopisu The Journal of mind and body, sudionici koji su jeli sladoled i čokoladice pola sata prije spavanja imali su veće šanse da ih muče noćne more nego kad su pojeli nešto drugo.

5. Kafa bez kofeina

Istraživanje Consumer Reportsa iz 2007. je pokazalo da količina kofeina u kafama 'bez kofeina' varira, ali da je manja od 5 miligrama, što je dovoljno da vam ometa san.