Vaša košarica je trenutno prazna.

Probaj
  • 15-dnevno pravo na povrat proizvoda
  • Plaćanje na rate
  • 100% sigurna kupovina
Hrana koja Vas čini sitim, iako je nisko kalorična

Hrana koja Vas čini sitim, iako je nisko kalorična

Kada je u pitanju odabir grickalica, često smo u istoj dilemi, kako pronaći balans između visoko kalorične hrane koja će pružati energiju našem tijelu i nečega što je zaista zdravo i ne deblja. Na svu sreću, postoje trikovi koji takvo nešto čine mogućim.

Nisko kalorična hrana koja Vas čini sitim

Nisko kalorična hrana koja Vas čini sitim, zvuči malo kontradiktorno zar ne ? To nije tako. Nutricionisti su se dosjetili na koji način možete „prevariti“ svoje tijelo osjećajem sitosti, a unijeti znatno manju količinu kalorija.

Zašto je to korisno?

Prije svega, morate znati da nas je naše tijelo u stanju slagati više puta. Do našeg mozga dolazi signal kako smo gladni, iako tijelo ima sasvim dovoljnu količinu energije,  kako bi normalno funkcionisalo. Ova pojava se obilno dešava nakon kraćeg vremena, nakon što u organizam unesemo nezdravu hranu. Kao posljedica tih signala, često pojedemo previše hrane i nesvjesno ugrožavamo svoje zdravlje, ljepotu i debljinu novčanika. Nisko kalorična hrana nam zasigurno u tome može pomoći. Ko se hrani takvom vrstom hrane? Prvi izbor bi bili ljudi koji žele izgubiti višak kilograma. Drastično možete smanjiti unos kalorija, ukoliko se odlučite za nisko kaloričnu hranu, a samim tim ćete postepeno gubiti na težini. Drugi izbor bi bili ljudi koji su prezauzeti, te nemaju dovoljno vremena da se pravilno hrane. Zahvaljujući nisko kaloričnim grickalicama, možete ostati u formi  i siti, a savršen su odabir upravo za ljude koji nemaju dovoljno vremena za obroke. Da li ste možda i Vi u jednoj od ove dvije skupine? Ukoliko je Vaš odgovor da, u nastavku možete pročitati koje su to nisko kalorične grickalice kao stvorene za Vas. #1 Zeleno povrće Zeleno povrće je izvrstan odabir za lagane obroke koji će Vas zasititi i održavati tijelo u formi. Neke od namirinica koje Vam u tome mogu pomoći: brokule, celer, šparoge i tikvice, mogu sagorjeti više kalorija dok ih varite nego što zapravo unesete konzumacijom istih. Izvrstan način da zdravo mršavite! #2 Lubenice

Lubenice sadrže više od 90% vode. To znači da stvaraju psihološki osjećaj kao da unosite veliku količinu kalorija, stvaraju osjećaj sitosti, a zapravo pomažu u reduciranju tjelesne težine. Lubenice su odličan izbor tokom cijele godine, posebno tokom ljeta kada je tijelu potrebno više tečnosti. #3 Grah

Iako grah nije najpopularniji, odličan je izbor za ljude koji žele da smršaju. Razlog tome je što sadrže veliku količinu nutrionističkih tvari, antioksidanata, ugljikohidrata i vlakana, a malo kalorijske vrijednosti. Možete ga spremani na mnogo načina i zaista je jako ukusan, tako da ćete se u isto vrijeme i zdravo hraniti i mršaviti. #4 Jaja

Jaja su do nedavno važila za namirnicu koja ne pridonosi mnogo zdravlju, ali to nije istina. Zapravo, jaja su namirnica koja sadrži sve što je potrebno ljudskom organizmu. Tajna je u tome da se jaja moraju pipremati na poseban način, bez mnogo ulja ukoliko ih pržite i konzumirajte ih bez hljeba, soli i suhomesnatih proizvoda.